POLITYKA PRYWATNOŚCI
RECOVERYPRO.PL

data publikacji 12.11.2023

ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH


Administratorem Twoich danych osobowych jest RECOVERYPRO.PL Kamil Juszczyński, ul. Powstańców Śląskich 103/1 , 01-355 Warszawa, wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej, NIP: 9671267433 


Dane kontaktowe Administratora:

  1. Adres poczty elektronicznej: office@recoverypro.pl
  2. Numer telefonu: +48 508 321 548

szczegółowe informacje w zakresie dostępnych form kontaktu zamieszczone zostały na stronie Serwisu internetowego w zakładce “Kontakt”.

 

INFORMACJE OGÓLNE

 

    1. Administrator zapewnia, że ze swojej strony dokłada szczególnej staranności w zakresie ochrony praw oraz interesów osób, których dane osobowe przetwarzane są w związku z korzystaniem ze usług Administratora.
    2. Administrator zapewnia, że zbierane przez nas dane są:

       

  1. przetwarzane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa,
  2. przetwarzane wyłącznie w celu realizacji określonych celów mających w oparcie w stosownych przepisach prawa, w tym w szczególności przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych oraz ustawy o ochronie danych osobowych,
  3.  adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane,
  4. przechowywane przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do osiągnięcia określonego celu przetwarzania.

     

    DEFINICJE

     

Ilekroć w treści niniejszej Polityki Prywatności użyte zostanie pojęcie pisane wielką literą należy rozumieć je w następujący sposób:

  1. ADMINISTRATOR – RECOVERYPRO.PL Kamil Juszczyński, ul. Jana Olbrachta 112/97, 01-373 Warszawa

  2. COOKIES – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach końcowych użytkownika, w szczególności takich jak komputer, telefon, tablet. W plikach cookies są zapisywane oraz przechowywane określone informacje, do których następnie w określonych celach mogą uzyskiwać dostęp systemy teleinformatyczne. Najczęściej są one wykorzystywane w celu optymalizacji procesu korzystania ze strony internetowej jak również w celu gromadzenia danych statystycznych pozwalających na zidentyfikowanie sposobu korzystania ze strony internetowej.

  3. DANE OSOBOWE – oznaczają informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej (osobie, której dane dotyczą); możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny PESEL, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej.

  4. INFORMACJE ANONIMOWE – informacje o Użytkowniku dotyczące sposobu korzystania ze strony internetowej przez użytkownika, dostarczane Administratorowi za pośrednictwem poszczególnych narzędzi przez niego wykorzystywanych, między innymi takich jak Google Analytics. Z uwagi jednak na rodzaj gromadzonych informacji, Administrator nie ma możliwości przypisania ich do konkretnego użytkownika.

  5. PRZETWARZANIE DANYCH – oznacza operację lub zestaw operacji wykonywanych na danych osobowych lub zestawach danych osobowych w sposób zautomatyzowany lub niezautomatyzowany, taką jak zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesyłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie, usuwanie lub niszczenie.

  6. INNE TECHNOLOGIE ŚLEDZĄCE – inne niż pliki cookies technologie śledzące, bazujące m.in. na analizie ruchu sieciowego użytkowników (np. SharedID, ID5, Unified ID 2.0, Liveramp ATS).

  7. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych [zwane dalej Rozporządzeniem lub RODO]).

  8. SERWIS – oznacza stronę internetową, lub usługę, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy, działający w domenie https://recoverypro.pl/ 

  9. Usługa – podjęcie działań zmierzających do odzyskiwania utraconych lub uszkodzonych danych z nośników Użytkownika,  a także inne usługi dodatkowe określone w Serwisie będące przedmiotem Umowy między Użytkownikiem a Administratorem.

  10. Użytkownik – oznacza osobę fizyczną lub prawną, korzystającą z Serwisu.

 

CEL PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane Osobowe Użytkownika mogą być przetwarzane przez Administratora w następujących celach:

     

  1. świadczenie Usługi na podstawie akceptacji warunków Regulaminu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

  2. rejestracji konta w Serwisie oraz jego prowadzenia – na podstawie akceptacji warunków Regulaminu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

  3. nawiązywanie kontaktu z Użytkownikiem, w tym przedstawienie Użytkownikowi oferty po uprzednim kontakcie ze strony Użytkownika –  na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,

  4. wypełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych związanych z rachunkowością, księgowością oraz podatkami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,

  5. przesyłania Użytkownikowi informacji marketingowych tj. Newsletter – na podstawie dobrowolnie wyrażonej przez Użytkownika zgody – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art .6 ust. 1 lit. f RODO,

  6. prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych przy wykorzystaniu metod profilowania, w tym na podstawie oceny preferencji Użytkowników, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,

  7. komunikacji z Użytkownikiem Serwisu – co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,

  8. dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, co stanowi prawnie usprawiedliwiony interes Administratora – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO,

  9. informowania o ofertach pracy oraz gromadzenia dokumentów aplikacyjnych w ramach prowadzonych procesów rekrutacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. Działanie na podstawie przepisów polskiego Kodeksu Pracy oraz na podstawie zgody Użytkownika – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO,

  10. dostosowania i rozwoju funkcjonalności Serwisu, w tym jego struktury i zawartości do indywidualnych potrzeb Użytkowników oraz zachowania bezpieczeństwa i jakości świadczonych przez Serwis usług z użyciem technologii gromadzącej oraz przetwarzającej dane zapisane w plikach cookies, m.in. poprzez zastosowanie mechanizmów monitorujących aktywność podczas korzystania z witryny – na podstawie usprawiedliwionego interesu Administratora oraz zgody Użytkownika – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO,

  11. tworzenia archiwum w przypadku zaistnienia po stronie Administratora konieczności obrony, ustalenia lub dochodzenia przez Użytkownika lub osoby trzecie określonych roszczeń – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. d i f RODO,

  12. prowadzenia działań analitycznych oraz statystycznych przy korzystaniu w tym celu z Informacji Anonimowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.

 

KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH WRAZ Z OPISEM SPOSOBU ICH PRZETWARZANIA

 

    1. Administrator przetwarza Dane Osobowe Użytkownika związane z wykonywaniem Usługi. W tym zakresie Administrator przetwarza w szczególności dane, które mogą zostać ujawnione w toku procesu odzyskiwania treści z przekazanych Administratorowi nośników danych. Mogą to być następujące Dane Osobowe: imię (imiona) i nazwisko (nazwiska), adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny, wizerunek, głos, wykształcenie, zawód. Ujawnienie wyżej wymienionych Danych Osobowych może okazać się niezbędne w toku realizacji realizacji zobowiązań wynikających z zawartej umowy z uwagi na proces technologiczny świadczenia Usługi. Administrator dokłada wszelkich starań i stosuje liczne zabezpieczenia techniczne i proceduralne by zakres ujawnień był jak najmniejszy. 

    2. Administrator przetwarza Dane Osobowe Użytkownika związane z wykonywaniem Usługi świadczonej drogą elektroniczną polegającej na umożliwieniu rejestracji i korzystania z Serwisu. W tym zakresie Administrator przetwarza w szczególności takie Dane Osobowe jak: imię (imiona) i nazwisko (nazwiska), adres e-mail, numer telefonu, adres korespondencyjny. Podanie wyżej wymienionych Danych Osobowych jest niezbędne do realizacji zobowiązań wynikających z zawartej umowy. W przypadku ich braku Administrator nie będzie miał możliwości utworzenia konta Użytkownika.

    3. W celach związanych z przesyłaniem za pośrednictwem Newslettera informacji marketingowych, w tym ofert handlowych Administrator przetwarza następujące Dane Osobowe Użytkownika: imię oraz adres e-mail. Podanie powyższych Danych Osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do subskrypcji Newslettera. Użytkownik w dowolnym momencie może zrezygnować z dalszej subskrypcji Newslettera. W tym celu konieczne jest kliknięcie w odpowiedni link widoczny w otrzymywanych od Administratora wiadomościach mailowych lub przesłanie stosownej informacji o rezygnacji z subskrypcji na adres e-mailowy Administratora tj. office@recoverypro.pl

    4. W celach związanych z prowadzeniem działań marketingu bezpośredniego Administrator przetwarza następujące Dane Osobowe Użytkownika: imię oraz adres e-mail, informacje o historii zamówień Użytkownika.

    5. W celach związanych z prowadzonym procesem rekrutacji Administrator przetwarza w szczególności następujące Dane Osobowe kandydatów: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, informacje o wykształceniu, kompetencjach zawodowych oraz dotychczasowym doświadczeniu, oraz inne dane przekazane bezpośrednio przez kandydata w dokumentach aplikacyjnych.

    6. W związku z zawartą pomiędzy Użytkownikiem a Administratorem umową o świadczenie Usług lub o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Administrator zobowiązany jest do realizacji ciążących na nim obowiązków księgowych oraz podatkowych, w tym w szczególności wystawienia faktur, włączenia faktur do dokumentacji księgowej Administratora oraz jej przechowywania. W celu wystawienia faktury Administrator przetwarza takie Dane Osobowe Użytkownika jak: imię i nazwisko, firma, adres siedziby, NIP, REGON.

POWIERZENIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ PODMIOTY INNE NIŻ OSOBY FIZYCZNE

 

    1. W przypadku gdy podmiotem zlecającym wykonanie Usługi jest osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną (m.in. spółka prawa handlowego, jednostka samorządu terytorialnego, stowarzyszenie), rola Administratora ulegnie zmianie i jest on traktowany w tej relacji jako podmiot przetwarzający powierzone mu dane osobowe. 
    2. Administrator i Użytkownik w takiej sytuacji zobowiązani są do zawarcia dodatkowej Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, której postanowienia stosuje się łącznie z postanowieniami niniejszej Polityki Prywatności. W razie kolizji tych postanowień pierwszeństwo mają postanowienia Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. 
    3. Użytkownik odpowiada za kompletność i zgodność z prawem Umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, w tym w szczególności zobowiązuje się zamieścić w tej umowie wszelkie wymagania dotyczące procedur bezpieczeństwa w zakresie przetwarzania powierzanych danych osobowych. Brak wskazania wytycznych w tym zakresie zwalnia Administratora z odpowiedzialności co do nieprawidłowego zabezpieczenia danych osobowych przekazanych przez Użytkownika.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

  1. Dane Osobowe przetwarzane w zakresie świadczenia Usługi przetwarzane będą przez okres niezbędny do zachowania zgodności z przepisami prawa, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami, jednak nie dłużej niż 6 lat liczone od dnia rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W przypadku danych uzyskanych z nośników przekazanych przez Użytkownika – okres retencji danych wynosi 30 dni od dnia zawiadomienia Użytkownika o zakończeniu usługi. 

  2. Dane Osobowe Użytkownika niezbędne w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną przez okres, w którym Użytkownik posiada aktywne konto w Serwisie Administratora lub korzysta z usług świadczonych drogą elektroniczną. 

  3. Dane Osobowe Użytkowników przetwarzane na potrzeby przesyłania informacji marketingowych będą przetwarzane do czasu wycofania udzielonej przez Użytkownika zgody przy jednoczesnym zastrzeżeniu, że wycofanie tej zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania danych, którego dokonano przed tym wycofaniem.

  4. Dane Osobowe Użytkownika przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego będą przetwarzane przez czas realizacji celu, dla którego zostały zebrane, jednak nie dłużej niż do momentu złożenia sprzeciwu wobec takiego ich przetwarzania.

  5. Dane Osobowe Użytkownika przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji będą przetwarzane do czasu wyboru kandydata na określone w ogłoszeniu stanowisko. W przypadku wyrażenia zgody na pozostawienie dokumentów aplikacyjnych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji dane będą przechowywane przez 12 miesięcy liczone od daty wyrażenia przez danego kandydata zgody na ich dalsze przetwarzanie na poczet przyszłych rekrutacji.

  6. Dane Osobowe Użytkownika przetwarzane w celu przesyłania informacji marketingowych za pośrednictwem Newslettera przetwarzane będą do momentu rezygnacji z subskrypcji Newslettera lub rezygnacji przez Administratora z dalszego jego prowadzenia. Jednocześnie Administrator wskazuje, że Dane Osobowe Użytkownika mogą być również przetwarzane po rezygnacji z subskrypcji Newslettera, jeżeli okaże się to niezbędne do celu ewentualnej obrony roszczeń związanych z przesyłaniem Użytkownikowi Newslettera, w szczególności na potrzeby wykazania przez Administratora w przyszłości określonych faktów.

  7. Dane Osobowe przetwarzane przez Administratora w związku z realizacją ciążących na nim obowiązków podatkowych oraz rachunkowych przetwarzane będą przez czas przewidziany w przepisach prawa podatkowego tj. m.in. ustawy o rachunkowości, ordynacji podatkowej.

  8. Dane Osobowe przetwarzane w związku z ustaleniem, dochodzeniem oraz obroną roszczeń przetwarzane będą przez Administratora do czasu przedawnienia określonych roszczeń, przy czym okres przedawnienia roszczeń może się różnić w świetle obowiązujących przepisów prawa.

ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

  1. Twoje dane osobowe mogą być ujawniane:

  1. hostingodawcy, na którego serwerze przechowywane są Dane Osobowe Użytkownika,

  2. operatorom płatności internetowych,

  3. podmiotom świadczącym usługi prawne związane z działalnością Administratora,

  4. podmiotom świadczącym usługi informatyczne związane z działalnością Administratora,

  5. innym niż wskazane powyżej podmioty, które na podstawie przepisów prawa uprawnione są do uzyskiwania od Administratora informacji związanych z prowadzoną przez niego działalnością, które mogą również obejmować Dane Osobowe,

  6. podwykonawcom, w szczególności podmiotom dostarczającym i obsługującym wybrane systemy i rozwiązania informatyczne,,

  7. podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi rachunkowo-księgowe. W zakresie w jakim jest to niezbędne do realizacji obowiązków podatkowo-księgowych Dane Osobowe Użytkownika mogą zostać również przekazywane urzędom skarbowym. Ponadto, Dane Osobowe Użytkowania mogą zostać udostępniane organom lub instytucjom uprawnionym do uzyskania dostępu do danych na podstawie przepisów prawa, w szczególności takim jak sądy, prokuratury, służby policyjne oraz służby bezpieczeństwa.

     

  1. Dane Osobowe Użytkownika mogą być przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy. W związku z wykorzystywaniem przez Administratora narzędzi dostarczanych przez podmioty przechowujące Dane Osobowe na serwerach zlokalizowanych na terytorium państw trzecich w tym w szczególności w USA. Przekazywanie Danych Osobowych Użytkownika będzie wówczas dokonywane na podstawie standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską, zapewniających odpowiednie zabezpieczenie w zakresie ochrony prywatności oraz praw i wolności osób, których dotyczą. Podmioty współpracujące z Administratorem, których serwery zlokalizowane są w USA podlegają dodatkowej weryfikacji w zakresie posiadanej certyfikacji zgodnej z decyzją o adekwatności ustanowioną w decyzji Komisji Europejskiej Komisja Europejska przyjęła decyzję wykonawczą z 10 lipca 2023 r. wydaną na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679. 

INFORMACJE O TWOICH PRAWACH

  1. W związku z przetwarzaniem przez Administratora Danych Osobowych Użytkownika, Użytkownikowi przysługują następujące prawa:

  1. Prawo dostępu do Danych Osobowych – Użytkownik jest uprawniony do uzyskania od Administratora potwierdzenia, czy jego Dane Osobowe są przetwarzane natomiast w przypadku ich przetwarzania jest uprawniony do uzyskania dostępu do informacji dotyczących szczegółów ich przetwarzania, w tym w szczególności jaki jest cel przetwarzania oraz kategorie ich przetwarzania. Użytkownik ma także prawo żądać dostarczenia kopii Danych Osobowych podlegających przetwarzaniu.
  2. Prawo do sprostowania przetwarzanych Danych Osobowych – Użytkownik ma prawo do sprostowania nieprawdziwych Danych Osobowych. Ponadto ma również prawo żądać zastąpienia, uzupełnienia lub usunięcia błędnych lub mylnych informacji w zakresie swoich Danych Osobowych.
  3. Prawo do usunięcia Danych Osobowych Użytkownika (prawo do bycia zapomnianym) – przysługuje Użytkownikowi wyłącznie w przypadku skorzystania z prawa do usunięcia Danych Osobowych i wyłącznie w sytuacjach, w których Administrator nie ma innej podstawy prawnej do ich dalszego przetwarzania.
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzanych Danych Osobowych do określonego celu – w sytuacji, gdy zdaniem Użytkownika Dane Osobowe posiadane przez Administratora są przetwarzane w sposób nieprawidłowy lub bezpodstawny, Użytkownik ma prawo żądać ograniczenia przetwarzania jego Danych Osobowych wyłącznie do ich przechowywania lub wykonywania uzgodnionych z Użytkownikiem działań.
  5. Prawo do przenoszenia Danych Osobowych – Użytkownik ma prawo otrzymać w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie dostarczone Administratorowi Dane Osobowe. Ponadto, ma prawo przesłać otrzymane dane innemu administratorowi. Użytkownik ma również prawo żądania, by jego Dane Osobowe zostały przesłane przez Administratora bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.
  6. Prawo do wniesienia sprzeciwu – Użytkownikowi ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych przez Administratora Danych Osobowych w oparciu o prawnie uzasadniony interes Administratora.
  7. Wycofanie zgody na przetwarzanie Danych Osobowych – Użytkownik ma prawo w dowolnym momencie do wycofania uprzednio udzielonej zgody na przetwarzanie jego Danych Osobowych. Wycofanie zgodny nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, dokonywanego na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem.
  8. Prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego – w przypadku uznania, że Administrator przetwarza Dane Osobowe w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa, Użytkownik może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa). W przypadku chęci skorzystania z wyżej opisanych praw, Użytkownik zobowiązany jest skontaktować się z Administratorem pisemnie na adres siedziby Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: office@recoverypro.pl

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Administrator stosuje odpowiednio dobrane środki organizacyjne i techniczne mające na celu zapewnienie określonych standardów bezpieczeństwa w zakresie przetwarzanych przez niego Danych Osobowych. Ochrona Danych Osobowych zapewniana jest przez stosowanie określonych systemów oraz procedur mających na celu zabezpieczenie przetwarzanych Danych Osobowych przed ich ujawnieniem osobom niepożądanym. Ponadto pozyskane przez Administratora Dane Osobowe przechowywane są w systemach komputerowych, do których dostęp jest ściśle ograniczony.

W zakresie obsługi podmiotów publicznych Administrator dokłada wszelkich starań by stosowane przez niego środki bezpieczeństwa były zgodne z wymaganiami stawianymi podmiotom publicznym przez Dyrektywę Paralmentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2555 z dnia 14 grudnia 2022 r. w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii, zmieniająca rozporządzenie (UE) nr 910/2014 i dyrektywę (UE) 2018/1972 oraz uchylająca dyrektywę (UE) 2016/1148 (tzw. dyrektywa NIS 2, a także Ustawie z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz. U. 2018 poz. 1560 z późn. zm.). Użytkownik, do którego zastosowanie mają przepisy szczególne ma obowiązek dostarczenia Administratorowi wytycznych w zakresie przetwarzania przekazanych danych pod rygorem zwolnienia Administratora z odpowiedzialności za uchybienie wymogom stawianym przez te przepisy. 

RECOVERYPRO.PL Kamil Juszczyński

 NIP: 967-126-74-33

Jana Olbrachta 112/97

01-373 Warszawa

office@recoverypro.pl

+48 508-321-548